Monday, February 28, 2011

Degree 66

Cantik tak? Cantikkan? Kan? Kan?

Hahaha. I tahu cantik. Penat cari template baru yang menepati citarasa. Kenapa pilih dark colour lagi? Sebab sukalah. Duh!!! No. No. Dark colour suits me. Mysterious. Isn't it? Well, today is a hard day overall. The no class makes me go crazy. Why? For me I should better occupy my mind with the knowledge rather than doing moronic stuff that will be frowned upon. 

Today supposedly ada Mandarin Listening Test. I memang malas sungguh nak study for this. Bangun awal pagi pun tak baca buku. On lappy surf sana sini. Tweeting tak berhenti. Malas. Malas. But, praise to Allah, the test was cancelled. The test okay guys. Not the class. Evidently, kami masih belum habis lesson lagi. Ye la the test sepatutnya dari Lesson 1 until Lesson 6. Tapi kami yang so eager learning Mandarin baru sampai Lesson 5. Eventually, tadi we all continue sampai Lesson 6. Next week baru buat Listening test tu. Include sekali dengan Quiz 2. Woohoo! Banyak. Ahad kena duduk rumah la macam ni.

Anyways, I am now in recovering mode. Maka harap diampunkan sekiranya tetiba ada entry yang cheesy, mopey or anything related to it. I may be strong but I am not that strong. Okay? Baiklah. Harus mulakan assignment Law. Esok ada presentation. Tata. 

No comments:

 
;