Thursday, February 17, 2011

Degree 41

Kisah ujian dan Undang-undang.

Minggu ni minggu yang sangat busy. Mostly everyday tidur around 2 a.m and by 6.30 a.m dah kena bangun. Kena siap siap nak pergi class. Today of all day lain sikit. Today we are supposed to have our law test. Last night I suggest to my class rep nak postpone the test to tomorrow. Sebab me and all my classmates semua kepenatan buat Research punya assignments. Semua masuk class pagi tadi mata dah macam panda. Comel. Comel. Memang semua penat sampai time class Pn.Lila yang usually fill laugh pun kinda sunyi sepi. So my thoughts nak postpone test is very much appreciated by others.

Nak dijadikan cerita, after class RM I tanya the whole class for valid reason nak postpone. Apart from that kitorng kena consider juga the other class sebab lecturers nak buat serentak. First thing we do is we called our lecturer. She didn't pick up. Ok lagi time tu. Tapi semua dah cross finger harap harap dapat postpone. Nak tidur. Nak rehat sikit before study untuk test law to.

Much to our avail, after trying so many times we still couldn't get any answer. So we proceed to our class. Since all we do is discuss our on going assignment the lecturer left the class early and let us do our own work. Time ni la kelainan itu berlaku. Semua orang dah tanya tanya bila test law. Tonight or tomorrow. So I decide dengan another friend of mine nak cari lecturer yang berkenaan dekat room dia. Bila pergi unfortunately dia tiada di bilik. Before kitorg pergi tu ada la dua orang manusia yang berperangai selfish yang amat. For me lah. I dont know about others.

I nak buat test law tu tomorrow night. So that we would have time to rest and study. Takdelah stress sangat. Tapi apparently these two people tak mahu. Reason mereka, nak balik. Hek eleh!!! Kecoh betul. Sibuk pujuk my class rep suruh cakap dengan I tak mahu test malam. Kesian dekat diorg nak balik. Eh, hello? 26 vs 2? Definitely you girls will be on the losing team. Just because you girls nak balik kitorg kena sacrifice. Come on. Tak mungkin la kan.

If this week doesn't goes like it had maybe I would take it as a small matter. But it has been a stressful one. Lots of works and works. Be considerate when people wants what is good for everybody. Huh!!


p/s: They are joyfully happy to know that the test is still on tonight. Siap gloat lagi. Cis. LOSER!!

No comments:

 
;