Thursday, February 3, 2011

Degree 22



Soalan dan Jawapan.

Mereka: 
Alin, are u ok?
Saya: 
Ok je. Kenapa?
Mereka: 
Macam tak je ni. What's wrong?
Saya: 
Eh, mana ada apa2. Ok je.
Mereka: 
Tipu. Tak nak cerita ke.
Saya: 
Hm. Tak perlu kot. I'm fine. Happy je. Huu~
Mereka:
 Oh. Obviously tak. Masalah dah settle?
Saya: 
Hm. Unresolved and forgotten.
Mereka: 
Hbs tu skrg mcm mane?
Saya: 
Mcm mana apa? Mcm tu la. Hahaha. :D
Mereka: 
Takpelah lin. Be strong ok. Take care! :)




Mereka concern dan risau. Tapi macam biasalah. Kalau dah tak pandai nak bercerita ada masalah memang takkan bercerita. Melainkan dipaksa. Which is always. Anyways, terima kasih kawan2. Sangat appreciate for all of it.

2 comments:

Miss Rara said...

XKIRE..CITER CEPAT!!!!!!!!!
(MEMAKSSA)

Azlin Azman said...

adoi. engkau ni. sakit telinga la jerit2. huh!

 
;