Wednesday, February 16, 2011

Degree 36


Dua hari dah kerja menangis. Penat. Penat. Asal ayah call nangis. Asal ibu call nangis. Asal wawa text nangis. Asal orang tanya kau ok or tak nangis. Nangis. Nangis. Duduk dgn Mr.Froggy dekat corner bed dalam gelap and peluk dia kuat2 then nangis lagi. Huh! Tengok perkataan nangis tu pun dah bosan. This will only mean one thing. Mood I tak stabil. And I need a getaway place. The best would be rumah manis rumah I la.

Since the new semester dah mula, everytime balik mesti pit stop dekat Shah Alam. And before balik Perak pun mesti singgah sana. Dari tak tahu jalan dah jadi expert - tak expert mana tapi blh la setakat nak sampi ke Kolej Mawar tu. Kenapa? Figure out sendiri. Dah tahu tak payah kecoh. This time around no more. I'm going straight back home to my house. That would be the best for giving my current situation. 

Pelik. Dulu I don't mind at all bila ada masalah sebab I know who to turn to or where to go to. Now feel kinda hopeless. Mood nak belajar takde. Fikir nak bergembira je. Imagine class two hours all I do is doodling silly things. Telinga memang tak dengar la apa lecturer cakap dekat depan. Bahaya. Tapi nk buat macam mana. I don't feel like studying at all.

Macam sekarang. Assignments tinggi bertingkat mcm KLCC tapi I duduk depan lappy surf people's blog and watching movies. A waste of time. My housemates rajin buat thesis I bermalasan diatas kerusi empul di bawah kipas. Eh, tetiba rindu katil and aircond dekat rumah. Kena balik. Kena balik. Point of this entry is nak bagitahu yg I nak balik. I boleh hang out with my neighbours dekat kedai baru diorg. Boleh jumpa my partner in crime, Zul. Rindu dia ni! Boleh unwind dekat McD (mcm dekat Perak tak blh kan?) Mana sama. Environment lain.

Oh. Oh. Reading all of the above I definitely have to go back. I need my life.


p/s: I am currently waiting my kawan sampai mati to online.
p/p/s: Belum sure nak balik or tak. If balik tak dapat kasut and jeans. :)

No comments:

 
;