Thursday, January 28, 2010

25

  1. Dlm hp saya, ada 418 nama. Ada antara nama2 tu yg ada 2 number. Dan ada antara nama2 tu yg saya x igt siapa mereka. Maaf ye!
  2. Saya suka buat kerja last minute. Xtau knape. Tp kerja last minute saya turn out better dr kerja yg saya buat awal2.
  3. Mata saya skrg mcm panda. Selalu sgt tidur lmbt. Kdg2 tak tidur terus.
  4. Kawan2 saya adalah penyeri hidup saya. Musics juga. I told this to myself, friends and musics come first, boyfriend later.
  5. Bloody red is what my room looks like..
  6. Org kata saya bosan sbb saya blh ddk di kedai buku berjam lamanya. Peduli apa. Saya suka!
  7. Saya dh mula belajar pakai kasut tinggi. :D
  8. Umur kura2 saya tahun ni, 2 tahun. Sgt malas. En. Bugger itu tahu mkn shj.
  9. At the moment, I really2 want SAMSUNG F480 TOCCO. Super cool kot!
  10. I wear size 6 shoes mainly.
  11. Saya jarang celebrate birthday sbb asal birthday je nak final exam. Not this year! :D
  12. En. Zul hutang saya Baskin Robbin. : )
  13. Saya sgt pandai buat kek lapis. Nk rasa, dtg rmh time raya.
  14. Saya tak blh ddk diam. Mesti nk buat something. Last thing yg saya buat adalah memberus karpet bilik saya.
  15. Saya org yg mudah terasa tp tak lama. 5 min aftr ok la.
  16. I have three new kittens.
  17. Saya tak blh ddk dlm aircond lama2. Sakit dh skrg.
  18. I've changed from myspace and friendster to facebook. Lagi seronok!
  19. I wear baju kurung to class everyday. Sgt ayu. :DD
  20. Saya tak kesah kwn dgn adik2. Drg manusia jgk.
  21. Saya tak pndi berenang. Ada sesiapa mahu ajar?
  22. Hari2 kerja saya tgk number.
  23. Kakak saya lg pendek drpd saya. *grin*
  24. Almari bilik saya dh penuh. Bju dh kena letak dlm beg. Huhu.
  25. I have no interest in having a boyfriend.

No comments:

 
;