Sunday, May 22, 2011

Degree 129

I used to be cheesy girl. Cheesy there. Cheesy here. But, it stops. It has stopped for quite sometime now. :) But it seems that a very small dear friend of mine has contracted this disease. OH TIDAKKKKK!

Yes, I've noticed it for quite a while. Nak buat macam mana. I am a good observer. Itu sebab kalau orang lain sikit I cepat notice. Just like you! :D Jangan risau. It's fine. I'm gonna be fine. I'm glad that you are in that world> Seronok. Hati terasa bagai diatas awan gebu. Terbang bebas dibawa angin. Hati berbunga seperti taman yang terjaga. Huuu. Jangan tanya kenapa I tulis macam ni. Dah lama tak jadi cheesy girl. And I don't think it suits me at the moment. :P

Nevertheless, keep it at low bila I datang rumah okay? ♥

ps: Putus mungkin tapi tak bermakna tak boleh sebut langsung. Betul tak?

1 comment:

sibudakkecil said...

ish3. awak kena bagi nasihat sikit tu kat kawan tu jangan dok cheesy sangat. :p

 
;