Saturday, December 4, 2010

End 44

The upside down body system.

Huh! Saya tak boleh bangun lambat. Pelik. Pelik. Last night try tidur lambat. Around 4 la jugak. Tapi pukul 8 je mata dah terbukak. Not because Botak called. Before dia call lagi dah tersedar. Jealous betul dengan certain of my friends yang boleh tidur sampai tengah hari. Bukan la nak sangat bangun lambat tu. Tapi before ni boleh je. Walau tak selewat mana tapi kurang2 pukul 10 ke. Bukan apa. Bila bangun pagi, by the time sampai tengah hari dah tak tahu nak buat. Tahu kenapa?

Haaa! Sebab saya adalah seorang anak dara yang sangat rajin. *siapa lag ink puji kalau bukan diri sendiri?*  :) Every day chores saya consist of doing the dishes, made the bed, basuh baju and jemur. Around 10 in the morning semua kerja tu dah settle. Habis nak buat apa lagi? Adalah at times kena basuh bilik air. Vacuum and mop rumah. Tapi itu semua bukan tiap2 hari. if buat juga, berkilatlah rumah kita! :D Apart from itu semua, online juga adalah satu kemestian. Heh! Online all the time pun bosan juga ok?

And at times if ada mood, I wirte in my blog. Macam sekaranglah! Weee~ Tapi. Tapi. Bukan lama mana pun la menulis tu. Sekejap sangat. Tak makan banyak masa. Bosannya la nk tunggu samapi ke tengah hari. =.=’ Tapi around this time dah tak bosan sangat dah. Sebab En.Boyfriend dah bangun. Yeay! ^^. Oh, dia ini one the people yang saya dengki. Selagi matahari tak tegak atas kepala memang dia takkan bangun. Tak tahu la apa dia buat malam2 kan. If main futsal, faham jugak la penat.

Tapi kalau setakat keluar minum, penat jugak ke dear? :P Jangan marah ye. Hoho. Oh, from noon onwards my time is filled with chatting and downloading movies. Chatting dengan Zaf. Dengan En.Boyfriend. Dengan Haq. Dengan Ramzul. Dengan Wawa. Haa.. Senang kata dengan Geng 21. Merekalah pengisi masa lapang saya yang berjaya. And lately I have a new thing to do. Study. Untuk IELTS. Tak menarik betul. Asal bukak je buku tu, mata ngantuk. Hampeh benar la kan. Bila dah ngantuk memang tak diteruskan la study tu. Tapi tak boleh tidur. Sebab ada orang ajar saya yang tidur petang ni tak elok. Maka, saya merapu la lagi.

Kadang2 bagi ikan makan. Kacau Mr.Bugger. Letak dia atas kereta. Atas lantai. Kadang2 bagi dia makan sayur. Mr. Bugger is a tortoise. Oh. Oh. Sebut pasal animals. Belakang rumah kita ada kittens yang sangat comel. For those yang tidak tahu, I’m a cat lover ok. I used to have cats around the house but they died already. No point of telling why, when and how. Buat sedih je. Back to the story.

Kehidupan petang saya semakin ceria la jugak. Semalam kidnap one of the kitten tu naik atas. Nak tunjuk dekat En.Boyfriend. Tapi kucing tu nakal sangat. Kena letak balik dekat belakang. Tak kesah la. Janji dia cute. Lalalala~ All in all, hidup saya sekarang sangat tunggang langgang. Bye!

The chaotic mind rumbles.


p/s: Petang ini nak lepak dengan Botak. Seronok. Rindu!

No comments:

 
;