Sunday, December 18, 2011

Degree 174

Off small memories.

Duduk dalam kereta berdua, borak memanglah takkan ingat dunia. Rasa macam jam jam yang ada tak cukup. Rasa macam semua waktu yang dah dikongsi tak cukup. Banyak sangat cerita nak dikongsi. Cerita dari zaman dulu sampailah sekarang. Dari cerita yang sekecil kecilnya sampailah yang ke terbesar.

Semua cerita lekat dalam otak ni sebenarnya tapi kadang kadang kena ada tukang ingatnya. Bukan sengaja lupa tapi saya juga manusia. Lupa itu adalah satu perkara biasa. Maka jangan ambil hati. :)

Haha. Cerita orang tu pasal masa diploma itu bukan sengaja nak lupa. Macam mana nak ingat kalau time event shj kita bercakap lepas tu senyap sunyi? Tak perasan ke cerita cerita orang ni semuanya dengan manusia yang constantly bercakap?

Huuuu~ I don't forget memories I have. I cherish them too much. And if I promise you anything, let me know. Because this brain is a little bit haywire for the past months. :)

ps: i can proudly say that i can still remember my friend's phone number. that's why people call me 'buku telefon bergerak' :P

2 comments:

Nurul Syahirah said...

ramai qs dah masuk ward sakit jiwa . hahaha

Azlin Azman said...

alaaaa syira. patutnya comment dkt belah atas tajuk tu, ni dah salah entry ni. :P

 
;