Friday, May 7, 2010

Susah hati.

Hati ada banyak benda nak cakap. Ada banyak benda nak luah. Tapi dengan siapa nak buat semua tu. Skrg sgt depress. Teman nak lepak plak sangat2 busy. 2 hari berturut outstation, penat sampai tak boleh nak angkat call. Sedih!~ Now, every task saya dapat, semua imperfectly done. Sebab hati dah tak seronok nak berpraktikal. *Alin ni merungut je pasal praktikal. tapi pergi jugak office everday. Nak buat macam mana, saya aim untuk ke oversea, maka pointer perlu diperfectkan lagi.

Hey awak. Ingat janji hari tu? Yang awak dengar problem saya tanpa tanya satu soalan pun. Boleh? Otak saya dah tak berfungsi dengan sempurna sekarang. Emosi saya sungguh tak stabil. Saya nangis, mengamuk and terasa untuk sebab yang sangat bodoh. Tak tahu kenapa. Ouh, perlu ice cream and cookies.

Dalam otak, ayat macam2 ada, tapi bila type jadi pelik. So, saya stop menulis. Later saya sambung.


P/s: Dekteen, saya mahu ice cream saya~:D


1 comment:

FateeNajwa said...

sayang! sorry baru terbace ur post. aih aih! sy still ingat my promise tuh. nanti bila kua same confirm saye belanje. sabar ye~ :)

 
;